Het jaarlijkse eetfestijn van Chiro Don Bosco staat voor de deur!
Op zaterdag 28 en zondag 29 maart openen we opnieuw de deuren van het Saviocentrum. De opbrengst gaat integraal naar de activiteiten op zondag en het jaarlijkse kamp van Chiro Don Bosco. Met jouw bijdrage help je meer dan 75 jongens om elke zondag een dag vol plezier te beleven.
Tot binnenkort!
De leidingsploeg & de werkgroep
Rundsballetjes in ’t groen
Zuurkool in Riesling
puree met mosterd
Waterzooi van kip
Witte en groene asperges, fijne groentjes
Jonge aardappelen gegaard in groene thee
Stoofpot van varken in vurige tomatenjus
Zwarte aardappel–bamboehoutskoolpuree
Geroosterde groentjes
Konijnenbout langzaam gegaard in geuze
Moutrook aan tafel
Pulled rabbit in puree met savooi
Stoofpot van seitan en feta
Seizoensgroenten
Puree met micro-algen en gevriesdroogde zoete aardappel
Openingsuren:
Zaterdag 28 maart van 17.00h tot 22.00h
Zondag 29 maart van 11.00h tot 14.00h
Adres:
Saviocentrum
Stationsstraat 275
1700 Dilbeek
Elk jaar kunnen we opnieuw rekenen op onze trouwe sponsors.
Zonder hun steun zouden we dit niet kunnen organiseren. Bedankt!
